Wall World: Deep Threat
Welcome to Deep Threat, a Wall World story expansion! With it you'll get to explore a remote section of the Wall which holds traces of a distant past. But you will have to fight for answers, and not only with the new types of Zyrex: other inhabitants of the Wall are also not too keen on parting with their secrets.