Wanderlust: Travel Stories
In a bar, on the world's most remote island, a group of strangers share their stories. Step into their shoes and experience travel from distinct perspectives. This collection of playable novels is inspired by real events and places—but the course of each journey depends on your choices.
Wanderlust: Travel Stories is a book that you shape. If you’re seeking something a little bit different it is for you—and if you can read this, you have all you need to get started.
Inspired by true stories and set in real places. Travel to the mysterious statues of Rapa Nui, bustling streets of Bangkok, pristine expanses of the Antarctic, grasslands of the Serengeti, and more. Dive into tales created by passionate travelers and experienced reporters, see the world they saw throughout their journeys.
Your choices shape the characters’ mood. This, in turn, changes how you see the world. All emotions are valid: happiness or enthusiasm aren’t everything, feeling sad or fatigued is perfectly natural.
Tasteful aesthetic, bespoke photography, and immersive soundscapes set the tone. Just enough to stir your own memories or feed the imagination.
We sail into uncharted waters with this experimental playable travel documentary. We would love you to join us on the journey.