Wanna Survive
A challenging strategy/tactics game with streamlined turn-based combat in a zombie apocalypse. Meet fellow survivors, guide them through a variety of unique combat scenarios and try to keep them alive until they reach their goal: the city of Borealis!
You’re still alive, but every day it gets harder to stay that way. You roam the land, searching for food, supplies and safe haven. As you fight the zombie legions, you join forces with others who cling to their humanity. Many of them have different weapons and abilities, but you all have one thing in common: You Wanna Survive.
Set in an ongoing zombie apocalypse, Wanna Survive is a challenging strategy/tactics game with highly streamlined turn-based combat. Meet fellow survivors, guide them through a variety of unique combat scenarios and try to keep them alive until they reach sanctuary!