War Hospital - Supporter Edition
Get your hands on the special chapter featuring the famous Marie Curie and her X-ray technology. To immerse yourself fully in the game and the history behind it, this edition also offers you the exclusive artbook and the original soundtrack.
The year is 1918. You are major Henry Wells, a retired British combat medic, drafted back to take charge of a field hospital in the nightmare of World War I. Understaffed and undersupplied, the hospital is the last bastion of hope for countless soldiers on the Western Front.
Decide on improvements to make to your facilities, and use the latest technologies available to military medicine.
You make the narrative choices, which have A real impact on how the game unfolds.