Warframe: 1999 Kapsamlı Koleksiyonu
Tenno için en yüksek değeri taşıyan paket. Keskin nişancı Warframe, Cyte-09 olarak nişan alın ve anında tüm Gemini Skin'lerini Arsenal'inize ekleyin!