Warframe: 3 Królewskie Aya – Odrodzenie Prime
Kup 3 Królewskie Aya, aby zdobyć natychmiastowy dostęp do ograniczonych czasowo Warframe'ów, Broni i Personalizacji Prime podczas ODRODZENIA PRIME.