Warframe: 3 Regal Aya - Prime Diriliş
PRIME DİRİLİŞ ile 3 Regal Aya satın alarak sınırlı süreyle erişilebilen Prime Warframe'leri, Silahları ve Özelleştirmeleri elde et.