Warframe: 7 Królewskich Aya – Odrodzenie Prime
Kup 7 Królewskich Aya, aby zdobyć natychmiastowy dostęp do ograniczonych czasowo Warframe'ów, Broni i Personalizacji Prime podczas ODRODZENIA PRIME.