Warframe: Angels of the Zariman Chrysalith Pack
Unleash electric fury as the newest Warframe, Gyre; unlock a bounty of new Customizations with Voidshell Warframe Skins; and master brand-new Weapons as you bring light to the dark and deadly Zariman.
One per account. Items marked with a * will be exclusive to this pack for a limited time.