Warframe: Pakiet Chryzalitu Aniołów Zarimana
Uwolnij elektryczną furię nowej Warframe Gyre, odblokuj garść nowych personalizacji dzięki skórkom Warframe'ów Voidshell i opanuj najnowsze bronie, aby wnieść światło do mrocznego i zabójczego Zarimana.