Warframe: Angels of the Zariman Emergence Pack
Add new Weapons, Customizations, Boosters and more to your Arsenal for a limited time, including the evolving Tenno badge of honor, the Vasero Sekhara, and the striking Hespar Scythe.
One per account. Items marked with a * will be exclusive to this pack for a limited time.