Warframe: Pakiet Emergencji Aniołów Zarimana
Przez ograniczony czas możesz dodać do niego nowe bronie, Personalizacje, Wzmacniacze i nie tylko, w tym ewoluującą, honorową odznakę Tenno, Sekharę Vasero oraz zachwycającą Kosę Hespar.