Pakiet Warframe: Prime Vault – Pakiet akcesoriów Chroma Prime
Skarbiec Prime Vault jest otwarty! Przez ograniczony czas możesz kupić ten pakiet i zyskać natychmiastowy dostęp do akcesoriów z Prime Vault i nie tylko! Zgarnij te fanty, zanim wrócą do skarbca!