Warframe: Prime Vault – Chroma Prime Aksesuarları
Prime Vault açıldı! Kısa süreliğine bu paketi satın alabilir ve Vaulted Prime Aksesuarları ve çok daha fazlasına anında erişebilirsin! Bunlar ortadan kaybolmadan ve Vault'a geri dönmeden önce kap!