Warframe: Prime Vault – Chroma Prime Paketi
Prime Vault açıldı! Kısa süreliğine bu paketi satın alabilir ve Chroma Prime ve çok daha fazlasına anında erişebilirsin! Bunlar ortadan kaybolmadan ve Vault'a geri dönmeden önce kap!