Warframe: Deimos Hive Supporter Pack
For a limited time, begin your journey to the Heart of Deimos with a bang! Get instant access to exclusive Customizations today.
Zobov Shotgun Skin: The favored weapon of the Entrati, this Skin bestows your Shotgun with an otherworldly luster.
Khrusos Syandana: Resembling a butterfly's wings emerging from their chrysalis, this Syandana seems infused with mystical power.
Domestik Carrion Drone: An Infested stowaway, now content to wander your Orbiter.