Warframe: Deimos Neophyte Destek Paketi
Kısa süreliğine Heart of Deimos'a olan yolculuğuna bomba gibi çık! Özel Özelleştirmelere bugün anında eriş.
Domestik Carrion Drone: Hastalıklı bir kaçak yolcu, şimdi senin Orbiter'ında dolaşabildiği için pek bir mutlu.