Warframe
If you live in the United States (US), Fortnite is available from the App Store (Otwiera się w nowej zakładce). ○ If you live in the European Union (EU), Fortnite is available through the Epic Games Store on mobile (Otwiera się w nowej zakładce). iPad users in the EU can alternatively play Fortnite via AltStore PAL (Otwiera się w nowej zakładce). ○ If you don’t live in the US or EU, Fortnite is not available to download on iPad at this time.