Warframe Gara Prime Access: Pakiet Akcesoriów
Zabytkowe artefakty odległej przeszłości, sprzęt Prime tak rzadki jak starożytny. Pakiet ekskluzywnych Akcesoriów Gary Prime będzie dostępny w ograniczonym czasie TYLKO przez Prime Access.