Warframe: Gara Prime Access - Aksesuar Paketi
Eski zamanların imrenilen eserlerinden Prime Donanımlar, eski oldukları kadar aynı zamanda nadirdirler. Özel Gara Prime Aksesuar Paketi, SADECE Prime Access ile sınırlı bir süre için sizlerle.