Warframe: Gara Prime Access - Spectrorage Pack
Prime variants of Warframes and their Weapons are relics of the Orokin Era and are highly sought after by Tenno. For a limited time, you can purchase Gara Prime Access and gain instant access to Gara Prime, Astilla Prime, Volnus Prime and more!