Warframe: Gara Prime Access - Spectrorage Paketi
Prime Warframe'ler ve Silahları, Orokin Çağının relikleridir ve Tennolar tarafından en çok aranan ürünlerdir. Sınırlı bir süre için, Gara Prime Access'i satın alarak, Gara Prime, Astilla Prime, Volnus Prime ve daha fazlasına anında sahip olabilirsin!