Warframe: Zestaw Początkującego II
Opanuj Umiejętności Novy: dewastujące wybuchy antymaterii i poruszaj się po polu bitwy dzięki zaginającym czasoprzestrzeń portalom. Zdobądź Zestaw Początkującego II i zacznij grę już dziś!