Warframe: Başlangıç Paketi II
Nova'nın yıkıcı anti madde patlamalarını gerçekleştir ve evreni büken geçitleri kullanarak savaş alanında üstünlüğü kur. Başlangıç Paketi II'yi şimdi satın al ve hemen oynamaya başla!