Warframe: The New War Reckoning Pack
Pakiet The New War Reckoning Pack to doskonała okazja dla każdego Tenno, który chce podkręcić swoją moc. Przez ograniczony czas możesz natychmiast dodać do swojego Arsenału dwie skórki Warframe, bronie, personalizacje, wzmacniacze i wiele innych niesamowitych przedmiotów, które pomogą Ci wziąć udział w Nowej Wojnie i odeprzeć atak Świadomych. Podkręć swój wygląd dzięki nowemu sprzętowi Protovyre, który w miarę rozgrywki odblokowywać będzie kolejne personalizacje.