Warframe: Prime Vault – Nyx Prime i Rhino Prime
Otwarto Skarbiec Prime Vault! Przez ograniczony czas możesz kupić ten pakiet i zyskać natychmiastowy dostęp do Nyx Prime, Rhino Prime i nie tylko! Zgarnij te przedmioty, zanim wrócą do Skarbca!