Warframe: Prime Vault – Nyx Prime ve Rhino Prime
Prime Vault açıldı! Kısa bir süre için geçerli bu paketi satın alarak Nyx Prime, Rhino Prime ve fazlasına anında erişim kazanın! Bu ürünler Vault'a geri dönmeden hemen alın.