Warframe: Prime Vault – Nyx Prime Paketi
Prime Vault açıldı! Prime Vault açıldı! Kısa bir süre için geçerli bu paketi satın alarak Nyx Prime ve fazlasına anında erişim kazanın! Bu ürünler Vault'a geri dönmeden hemen alın.