Pakiet Warframe: Octavia Prime Access — Accessories Pack
Zyskaj dostęp do Octavii Prime i natychmiast dodaj najnowsze modyfikacje Prime do swojego ekwipunku! Twórz niszczycielską muzykę i zdominuj każdą walkę dzięki pakietowi Octavia Prime Access!