Pakiet Warframe: Octavia Prime Access — Mallet Pack
Zyskaj dostęp do Octavii Prime i natychmiast dodaj najnowsze bronie Prime do swojego arsenału! Twórz niszczycielską muzykę i zdominuj każdą walkę dzięki pakietowi Octavia Prime Access!