Warframe: Prime Vault – Banshee Prime ve Mirage Prime İkili Paket
Kısa bir süre için geçerli bu paketi satın alarak Banshee Prime, Mirage Prime ve daha fazlasına anında sahip ol! Bu ürünler Vault'a geri dönmeden hemen al!