Warframe: Skarbiec Prime – Akcesoria Banshee Prime
Dostępny przez ograniczony czas, zakup ten pakiet i zdobyć natychmiastowy dostęp do Akcesoriów Prime i nie tylko! Zdobądź je, zanim powrócą do Skarbca!