Warframe: Skarbiec Prime – Pakiet Banshee Prime
Otwarto Skarbiec Prime! Dostępny przez ograniczony czas, zakup ten pakiet, by otrzymać natychmiastowy dostęp do Banshee Prime i nie tylko! Zdobądź je, zanim powrócą do Skarbca!