Warframe: Skarbiec Prime – Pakiet Mirage Prime
Dostępny przez ograniczony czas, zakup ten pakiet, by otrzymać natychmiastowy dostęp do Mirage Prime i nie tylko! Zdobądź je, zanim powrócą do Skarbca!