Warframe: Railjack Instant Access Pack
Railjack Instant Access Pack ile hemen maceraya yelken aç! Tam teşekküllü bir Railjack, indirimli Platinum, Özelleştirmeler ve daha fazlasını içerir. Hemen al ve hiç zaman kaybetmeden unutulmaz bir Railjack kaptanı ol!
Mevzilere Tenno! İçerisinde tam teşekküllü Railjack, Railjack kaplaması ve daha fazlası bulunan bu paket ile Railjack'ine atla ve Proxima'ya seyahat et.
Sınırlı süreli teklif. Her hesaptan bir defa satın alınabilir. Bu paket satın alındığında Railjack oynamanın ön şartı olan Archwing Görevi de otomatik olarak tamamlanmış olur. Archwing görevini Orbiter'ındaki Kodeksten tekrar oynayabilirsin.