Warframe: Kolekcja Pamiątkowa — Stalowy Rhino
Przywołaj pierwotne dziedzictwo bestii dzięki Kolekcji Pamiątkowej — Stalowy Rhino. Zawiera Personalizacje wzmocnione żywą stalą, zdolną oprzeć się każdej sile.