Warframe: Prime Vault – Akcesoria Rhino Prime
Otwarto Skarbiec Prime Vault! Przez ograniczony czas możesz kupić ten pakiet i zyskać natychmiastowy dostęp do akcesoriów Prime Vault i nie tylko! Zgarnij te przedmioty, zanim wrócą do Skarbca!