Warframe: Prime Vault – Rhino Prime Aksesuarları
Prime Vault açıldı! Kısa bir süre için geçerli bu paketi satın alarak Vaulted Prime Aksesuarlarına anında erişim kazanın! Bu ürünler Vault'a geri dönmeden hemen alın.