Warframe: Siostry Parvosa Pakiet Przypływu
Warframe Yareli
Pistolet Kompressa: Wystrzel salwę zjadliwych, hiperciśnieniowych bąbelków wodnych, które otaczają cele i eksplodują z potężną siłą.
Karabin Ambassador: Natychmiast doprowadź negocjacje do końca dzięki temu karabinowi szturmowemu Corpus. Dowolnie przełączaj się między wybuchowymi strzałami snajperskimi, a szybkostrzelnym, elektrycznym trybem szturmowym.
Ambassador: Skórka Dogmatu: Wykonanie tej skórki klasy Dyrektorskiej dla Sióstr Parvosa zostało zlecone przez samego Założyciela.
Glaive: Skórka Boomie: Wnieś odrobinę stylu Nawiewniaka do każdego Glaive'a dzięki tej prowizorycznej skórce. Taa?