Warframe: Sisters of Parvos Çalkantılı Sular Paketi
Yareli Warframe
Kompressa Tabancası: Hedefleri, içinde hapseden ve şiddetli bir şekilde patlayan, kuvvetli, yüksek-basınçlı su baloncukları yağmuruna tut.
Ambassador Tüfeği: Bu Corpus saldırı tüfeği ile müzakereleri anında sonuca bağla. Şarjlı patlayıcı keskin nişancı ateşleri ve seri-ateş elektrik saldırı modu arasında rahatlıkla geçiş yap.
Ambassador Tenet Skin: Bu Ambassador'a özgü birinci sınıf skini için Kız Kardeşler bizzat Parvos tarafından görevlendirilmiştir.
Glaive Boomie Skin: Bu derme çatma skin ile herhangi bir Glaive'e bir miktar Ventkid havası kat. Evet, evet?