Warframe: Siostry Parvosa: Pakiet Surferki
Staw czoła Corpus wraz z Pakietem Sióstr Parvosa: Surferka! Zlej wrogów hiperciśnieniem wody pistoletu Kompressa, zgarnij przecenioną Platynę i nie tylko.