Warframe: Tempestarii Supporter Pack
Odkryj makabryczny, nowy styl rozgrywki z pakietem Tempestarii Supporter Pack! Otrzymasz w nim wszystko, czego potrzebujesz, że obudzić swoją wewnętrzną ciemną stronę, w tym przecenione Platyny i nie tylko.