Warframe: TennoCon 2023 Digital Pack
Baro Relay Ticket
Don’t forget: with access to Baro’s TennoCon 2023 Relay, you’ll be able to trade Ducats for everything that Baro has ever sold.
The Warframe: TennoCon 2023 Digital Pack may only be purchased once per account and is available for a limited time only.