Warframe: Pakiet Cyfrowy TennoCon 2023
Pamiętaj: mając dostęp do przekaźnika Baro z okazji TennoCon 2023, będziesz móc wymienić dukaty na wszystko, czym Baro kiedykolwiek handlował.
Można zakupić tylko jeden pakiet Warframe: Pakiet Cyfrowy TennoCon 2023 na jednym koncie. Pakiet jest dostępny przez ograniczony czas.