Tennocon 2025 Digital Pack
Keep in mind that with access to Baro’s TennoCon 2025 Relay, you’ll also be able to trade Ducats for every item Baro has ever sold.
The TennoCon 2025 Digital Pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.
Baro’s TennoCon Relay will be open from July 19, 2025, at 11 a.m. ET to July 26, 2025, at 11 a.m. ET.