Warframe: TennoCon 2022 Digital Pack
Instantly add exclusive TennoCon items to your Arsenal, available now for a limited time only!
Plus, you'll get access to Baro's entire inventory during his TennoCon 2022 Relay! There you'll be able to trade Ducats for everything Baro has ever sold.