Warframe: TennoCon 2022 Digital Pack
Natychmiast uzupełnij swój arsenał o unikalne przedmioty TennoCon, które są już dostępne, ale tylko przez ograniczony czas!
Poza tym w okresie dostępności przekaźnika TennoCon 2022 otrzymasz dostęp do wszystkich przedmiotów Baro! Wymienisz wówczas dukaty na wszystko, czym Baro kiedykolwiek handlował.