Warframe: TennoCon 2022 Digital Pack
Ayrıca Baro'nun tüm envanterine de TennoCon 2022 Relay sırasında erişim sağlayabileceksin! Bu envanter ile Ducat karşılığında Baro'nun sattığı her şeyi satın alabileceksin.