Warframe: The New War Invasion Pack
Przez ograniczony czas możesz natychmiast dodać do swojego Arsenału broń, personalizacje, wzmacniacze i wiele innych niesamowitych przedmiotów, które pomogą Ci wziąć udział w Nowej Wojnie i odeprzeć atak Świadomych. Podkręć swój wygląd dzięki nowemu sprzętowi Protovyre, który w miarę rozgrywki odblokowywać będzie kolejne personalizacje.