Warframe: The New War Resistance Paketi
Sentient Istilasını püskürtmek ve New War'da savaşmak için Cephaneliğine sınırlı süre boyunca anında bir Silah, Özelleştirmeler, Takviyeler ve daha fazlasını ekle. Oynadıkça ek Özelleştirmelerin kilidini açacağın Protovyre teçhizatlarıyla görünümünü bir üst seviyeye taşı.